onsdag 21 augusti 2013

Mini makeover av groventren!

Hittade en gammal pinnsoffa hemma på mammas vind. Och nu har jag haft hjälp av barnen att slipa den och tvättat med målartvätt. De tycker verkligen om att hjälpa till och det är roligt att "jobba" tillsammans med dem <3
På kvällskvisten gick jag ut och började måla soffan och den ska bli svart, helt otroligt att man kan kunde vara ute till nästan 21 i linne även om det blev lite skymning så ville jag inte sluta å när jag kom in var det 15 grader och det är den 21:a augusti, det gillar vi!!!!!!
 
 Här är kuddarna som jag köpt till soffan 25kr styck med Ikea familykort :)
Och här kommer lampan som jag kanske ska ha i fönstret har inte riktigt bestämt mig. Det blev ett impuls köp på Villige som fortfarande får in leveranser till 50% det gilla vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar