onsdag 31 juli 2013

I hallonsnåren

Efter en innedag så tog jag med alla kidz till hallon/blåbärsskogen. Varför??? Ett tag kändes tanken okay :)
Tanken var att jag åker när Elton ändå ska sova middag så kan han ligga i vagnen medans vi är i en radie av 5 meter, han somna på en gång i bilen och det är typ 3 min resväg och då lyfte jag över honom till vagnen. Men då vakna ha såklart så då åkte vällingflaskan fram som jag gjort i ordning, men icke han somna inte om :(
Så då körde jag upp vagnen uppför en bit på en väldigt bökig stig så fick han titta på ett tag, det gick väl hyfsat :)
Mycket hallon fanns iaf!!
Å lite blåbär hittade vi oxå! Men efter 30 min blev Lova väldigt akut bajsnödig fast det sista jag fråga va om hon behövde gå på toa, grr det var bara att packa ihop!!
Men på väg hem ringde jag mamma och hörde om hon kunde komma och vara hemma hos oss medan Elton sov middag å det kunde hon å då fick Lova oxå stanna hemma för tror ni hon bajsa när vi kom hem!!!!! - Nope!!!
Iaf så plockade jag å Liam 2 liter hallon på ca 1 timme så nu känns allt bra igen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar